Mar 26, 2010

kanak-kanak

pagi tadi dlm komuter otw nk ke kl sentral train berhenti di stesen salak selatan tibe2 aku terdengar suara riang kanak-kanak bersama cikgu mereka..aku igt mcm biasa la cikgu bawa anak murid jalan2 naek komuter tapi ble aku tgk kanak-kanak tu aku tersenyum sebab aku teringat kan cousin aku arwah amira n adk amy,atirah x silap aku nme die..sebab kanak-kanak tu jugak seperti mereka syndrome down, mereka sangat comel..de sorang budak perempuan tu siap gelak2 lagi sebab maybe die excited kot..suara die comel gile!!!pastu bley plak sakat member die nk pijak2 kasut..HAHA..pastu aku pon terjenguk-jenguk mungkin ramai lagi kanak-kanak seperti mereka di dalam train tp rupe2nye mereka bercampur de yg istimewa dan juga de yg normal seperti kte semua..so jangan la koraang memandang rendah kat mereka sebab mereka juga de persaan:))cousin aku jadi macam tu sebab demam panas..semoga rohnye dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org yg beriman..al-fatihah

gambar hiasan:)

No comments: