Jan 3, 2013

Felinna Inchloss

Assalamualaikum penduduk bumi =)

Disebabkan aku nak cerita pasal felinna lebih baik aku menceritakan dengan lebih serius dan detail mengenai product Felinna ini.Product Fellina yang aku jual ialah Felinna Inchloss dan juga Vitamin C plus Pure Collagen. Korang mesti dah tahu pasal product Felinna nih kan sebab bukan main femes dan menjadi bualan ramai kot product ini. Okey mari kita mulakan dengan;

Felinna Inchloss

Seperti yang kita semua tahu Felinna Inchloss nih adalah untuk mereka yang ingin kelihatan ramping persis model model.hikhikhik.Bagi aku Felinna Inchloss sesuai untuk;
1-Yang gemuk atau berisi di certain part seperti pipi.lengan,paha atau part part lain.
2-Berisi secara keseluruhan-seperti ini perlu lebih gigih dan kerap menyapu lotion ini.
3-Untuk mereka yang baru lepas pantang atau lepas bersalin.
4-Menghadapi masalah buang air besar.
5-Selulit

Korang semua dah baca siapa yang selayaknya memakai Felinna Inchloss ini? Aku tau sebab aku sendiri pon takut nak makan pil kurus seperti mana korang pon takut kan,so aku rasa lotion nih memang sesuai sebab hanya digunakan di kulit dan tak perlu nak makan untuk kesan lebih pantas.sapu saja.

 

Felinna inchloss diperbuat daripada bahan semualajadi dan korang tak perlu risau sebab tiada bahan kimia yang digunakan,masakan ibu mengandung boleh guna takkan ada bahan kimia kot tapi untuk ibu mengandung jangan sapu dekat perut sebab dalam perut tuh bukan lemak tapi baby dan belakang pinggang.tapi lepas mengandung korang sapulah dekat mana mana yang hang suka.

Bau dia wangi dan tidak terlalu panas,tapi panas lembut lembut gittew.Kalau korang sapu pagi lepas tuh time lunch korang makan korang rasa perut korang macam panas gedik gedik gittew.macam ada tindakbalas dengan Fellina Inchloss.

Lotion ini juga dibacakan dengan 30 juzuk Al-Quran di Maahad Tahfiz Bukit Mertajam,Pulau Pinang untuk memberikan kesan yang lebih kepada pengguna dan seeloknya ketika menyapu Fellina ke kulit anda selawat lah sekali.

Boleh sapu dekat pipi untuk lebih runcing =D

Boleh digunakan oleh semua peringkat umur dan juga tak kira lelaki atau wanita.


Dari Felinna sendiri;

"After hari tu upload gambar ramai yg cakap felinna propa plus ada gak yg cakap gambar gemuk tu adalah kakak,adik or sapa2 bukan felinna and ada gak yg cakap gambar kurus itu sebelum menjadi gemuk..
ok sy tahu gambar gemuk ni xfull tapi harap maaf masa mengalami masalah kegemukan tu memang i alergik ngan camera and confident terus hilang..so susah sgt nak cari gambar ni ha.. yups 3bulan lepas bersalin saya rasa sangat buruk okey! hingga jumpa inchloss and terfikir untuk buat jualan bagi membantu lebih ramai wanita yg takut makan pil.. takut nak minum minuman kurus tuh utk sama2 rasai kehebatan produk ni.. ya! SAYA BERJAYA TURUN 5KG DALAM 1 BULAN..dan saya semakin yakin walau bukan kembali ke berat asal saya masih xjemu2 sapu inchloss ke lemak2 yang masih bermahrajalela.. ada lagi 5kg untuk diturunkan.. jom sama2 inch loss and rasai kehebatan nya!"

NOW XDE SAPA DAH NAK PERTIKAI ORIGINALITI GAMBAR KOT? HHE ITU SUAMI YANG SAMA.. XBESAR2 DAN ANAK YG SAMA YG MAKIN MEMBESAR.. JADI SILA TELITI DAN INI MEMANG SAYA..KALAU BUKAN SAYA XKAN SUAMI NAK PELUk KAN? ♥


Cara guna felinna Inchloss-;

Picit secukupnya, sapu dan buat sedikit urutan dibahagian yang anda inginkan mengikut arah jam atau lawan jam sehingga meresap dengan hanya menggunakan 3 jari sahaja sebab takut nanti lotion lebih banyak meresap ditangan anda berbanding ditempat yang anda ingin kan.

Sapu 2 kali sehari selepas mandi dan sebelum tidur atau mahukan lebih kesan lepas korang mandi pagi korang sapu lepas tuh balik kerja petang korang mandi korang sapu lagi, lepas tuh nanti pukul 10 malam atau 11 malam time korang nak tidur korang sapu lagi.

*product ini HALAL dan mendapat kelulusan KKM

Harga RM75/RM80 untuk sabah dan sarawak 
180ml sebotol
Kalau nak order boleh bagi nama,alamat,jumlah dan nombor telefon.

*Korang juga boleh whatsapp di nombor 017-6319717

*untuk Vitamin C plus Pure Collagen aku update next entry okey ;)

No comments: