Jan 7, 2013

snow man & durian

Assalammualaikum*sambil gosok gosok mata sebab ngantuk*

Durian?apa yang ada pada durian?hah?bau yang menyusuk hidung sampai boleh pening kepala?yang boleh buat orang teruja?mual?pitam?.Okey semua orang tau durian dengan rakyat Malaysia nih memang tak dapat dipisahkan lah aku rasa walaupun korang jenis yang tak boleh makan durian sebab nanti demam tapi ada korang kesahkan? sebab durian nih bila datang musim dia semua tekak teringin nak makan sampai ada yang mengidam ngidam.tuh yang tak tahan mengalahkan orang pregnant,aku lettew:P

Pada malam new year,okey aku dah cerita pasal new year tapi aku tak cerita macamana aku celebrate new year.heheh.heh?aku celebrate new year?aku tak tau nak mengklafikasikan adakah aku celebrate new year..biarkan lah celebrate ke tak tapi malam tuh aku makan durian dekat ss2 secara buffet dengan hanya RM9.MURAHKAN?sebelum nih ada jumpa tapi RM10 kira murah lah tuh tapi aku punya yang 9 hengget nih lagi murah.service bagus.cuma tak sediakan sabun time nak basuh tangan je ;P

 

Kami makan berdua je tapi tengoklah berapa banyak ulas,kekekke ;S

 









 Tengok betapa besarnya isi durian tuh,sampai takut aku nak makan.
Selepas habis makan durian kami pon ingat nak beredar lah sebab maklum lah jalan mesti jammed punya so we need to hurry untuk elakkan jemmmm.let's goooo.lepas tuh ,mak jemah ajak tengok bunga api tapi bukan lah dekat the curve,dataran mahupun bukit bukau yang boleh nampak bunga api tapi dekat desa park city,disebabkan jemm yang melampau kami tengok dekat parking lot tepi jalan.ohmaynnn.

Tengah ktorang sembang sembang aku tanya lah elok tak aku pakai shawl? tapi tapi tapi jawapan sangat menghampakan bila dia cakap eeeiii muka dah lah bulat,badan bulat dah macam snow man dah aku tengok.kahkahkahkah terguris nya hati ini.lempang karang.okey lepas nih kalau nak pakai shawl jangan depan anuar kang tak pasal pasal dia panggil aku snow man lagi.ciss!cis!cis!

Adakah aku kelihatan macam snow man wahai kawan kawan yang cantik jelita?:P


2 comments:

Ekin said...

ok je kiah tengok...mak jemah tu mata kero takyah la ditanye. kiah yang selim ni pun dikatenye gemuk. buta hapeee? eiiii kuahajaa sangat kau! takpe nanti kita pi gym pastu minum trus inchloss. wakaka! =p

Unknown said...

ikutkan marah yang tengah membara ni memang nak minum je tapi nasib baik dah tulis dekat situ tak boleh minum.kekekek;D