Jan 3, 2013

Hello New Year !

Assalamualaikum uols.

Happy new year. Happy 2013. Hello 2013.Assalamualaikum 2013.


Tahun baru.Azam baru.Kereta baru. Niat baru,semua serba serbi nak baru.apakejadahnya, pukul kang.jangan membazir=)

Setiap kali tahun baru semua orang pasti ada tanam azam tahun baru tapi aku macam biasa azam tahun baru aku biasa biasa je tapi azam aku tiap tiap hari sentiasa ada, mestilah kita nak tanamkan azam dalam diri kita semua yang baik baik je kan.mana ada orang tanam azam yang buruk buruk,gila ka?

Bila tahun baru masihi ada tak korang sematkan azam dalam hati ?bukan boifren nama azam okey.kang menangis girlfren dia nak kena cari azam lain.ok dah melalut. Tapi aku tahu korang semua lebih petingkan tahun baru masihi dari tahun baru yang disambut setiap hujung tahun tuh kan?kan?kan?

Then what we need to do now is create a new drama for our new book and more drawing for our new canvas.muahahahha. Tak perlulah nak ada azam tiap tiap tahun kang kalau azam tahun lepas tak tertunai kena carry forward tahun nih habis tuh azam tahun nih cane?kesian dia tapi kalau korang rasa ittew boleh menjadikan korang lebih berjaya dan semangat.TERUSKAN!

Aku tak boleh lah nak kondem atau bangkang cara korang,sebab everyone have their on way to improve themselves. Ikut cara yang betul InsyaAllah berjaya. Aku nih pon banyak yang perlu baiki sebab aku sendiri tahu banyak dosa yang aku buat. tegur aku kalau aku salah dan jangan cakap belakang pasal orang lain.INGAT!Sayang diri kita InsyaAllah orang lain juga akan sayang kita.

Oleh dengan itu aku macam biasa mahukan perubahan diri yang lebih baik dari aku yang sekarang setiap hari taknak lah tahun baru je.kehkhekhe. Aku rasa aku dah kurang kan membebel tapi kalau dengan bestfren aku, memang aku tak boleh kurangkan.semua salah diorang!cehh.
Kurangkan cakap kasar bukan mencarut sebab aku memang tak berapa suka mencarut tapi cakap kasar yang buat orang terasa.Ada ke yang terasa dengan aku?diorang bukan heran sangat dengan apa yang aku cakap sebab aku suka main main.kalau ada I'm sorry.

Ok marilah kita jadi lebih baik.nanti kalau aku diam jangan tanya kenapa.kekekek




No comments: