Jan 15, 2013

Listen.listen.listen. Let me speak. Ohyeah

Assalammualaikum,salam 1 Malaysia.KAHKAHKAH

Siapa Sharifah Zohra?sila google anda akan jumpa kalau tak jumpa maknanya sesuatu yang pelik sedang berlaku.Bila Shasha Mendoza dan Sharifah Zohra melatah sangat aneh dan annoying sikit dan aku lagi rela dengar Azwan Ali yang melatah.heh.



Miss Bawani Vs Kak Pah^^

Listen..

Listen..

Listen..

Listen...

Listen....

* I haven't finish*suara bawani bergema 

Kak Pah cakap "when I speak you listen"

Aku sedikit confuse disini pandai pulak when I speak u listen tapi bila orang lain cakap kau tak nak listen pulak.siap tarik mic.Sangat childish.nasib baik tak berebut mic dekat situ.

Let me speak..

Let me speak..

Let me speak..

Let me speak..

Let me speak..

Kak Pah tanya "did I give her RESPECT?" dekat semua audience yang ada dekat dalam dewan tuh.dan semua orang dalam dewan bertepuk tangan dan cakap YES. Korang semua dah kena pukau ke hape?ke korang memang dengan rela hati bercakap begitu ataupun terpaksa?

Kak Pah tak jawab soalan pon tapi Kak Pah lebih give attention dekat anjing. kucing. kambing. ikan. ikan jerung. burung. Kak Pah berjiwa penyayang dan sangat bagus dengan semua binatang. Respect Kak Pah sebab Kak Pah sayang animal. Aku pon sayang animal sebab tuh aku sayang Kak Pah*muntah

Lepas tuh Kak Pah boleh cakap pasal study level dia dengan student ittew. Sangat tak dewasa lah Kak Pah nih walaupun dari luaran dah nampak kedewasaan Kak Pah ittew. malunya sayaaaa. kalau saya jadi Kak Pah bila saya tengok video tuh balik saya akan cepat cepat beli tiket flight lari luar negara.

Kami ada lagu untuk Kak Pah. sila LISTEN :P


Tadi Kak Pah suruh kami LISTEN kan?sekarang Kak Pah pulak LISTEN.heh.


Dan last sekali 'kalau tak suka sistem, go somewhere else' . Ayat ini sentiasa tak logik. Menolak yang hak dan mengiyakan yang batil. Hah kau. Jangan buat aku mulakan. Apa kena dengan kau ni heh?

Kak Pah saya nak juga galaxy note free yang Kak Pah nak bagi tuh.choiii 

Bawani, I'm really salute with this girl because of her bravery. good job girl*terpaksa slow kan volume earphone aku.

Boooooo SW1M. Boooooo PAH1M. sila adil. logik. dan jangan pandai cakap saja.

Kejap lagi kita tengok. Dah banyak gelak dah hari ni membaca lawak-lawak Animal Planet.Terima Kasih Kak Pah dan semua yang terlibat kerana kau semua telah hiburkan aku dengan drama listen and letmespeak. Thank You ;D

Terlalu banyak troll untuk this story.sila google anda pasti jumpa.

Happy working. Happy tuesday. Happy feet :P

No comments: