Nov 28, 2012

Rainbow cake & Red velvet

Aku buat cake suka suka je sebab aku memang suka cuba masak benda baru tapi selalunya aku cari resepi dekat internet.Sebelum aku buat aku akan tengok review dulu kalau ramai orang cakap sedap dan komen komen yang membuatkan air liur aku mengalir confirm weekend aku try buat tapi tak sangka plak bila aku buat rainbow cake ada orang order,takde lah ramai mana pon sebab aku takde lah publish dekat semua orang yang aku amik order.just untuk kawan kawan aku je buat masa nih:)



Nih aku buat antara yang terawal lah,takde idea dan sampai sekarang pon aku still takde idea.eehehhe.


Fiona punya memandangkan bila aku selalu buat tapi dia selalu tak dapat so aku buat sebijik untuk dia.kalau dia tak habiskan aku taknak bagi dia lagi lepas nih:P



Rainbow cake petak sebab aku tak jumpa loyang bulat,petak pon ok what..hehehhe.untuk boss office aku.


Happy Birthday Imran,aku buat semalam sebab uncle dia order dekat iols,segan juga mula mula takut apa yang dia expect lain dari apa yang aku buat tapi rupa rupanya tak.as long as imran suka aku pon suka lah,gila apa kalau customer suka kita tak suka:P


Selain dari rainbow cake iols buat red velvet juga kalau korang nak uols nak order boleh lah..chocolate cake pon aku buat.cakap je lah cake apa yang korang nak aku cuba buat..gigih sangat kan?hehehh:D

No comments: