Mar 14, 2013

Emma maembong.

Assalamualaikum ahli syurga!

Emma maembong takde kena mengena tapi dia cantik.

Tegur.Dosa

Bila aku tegur tak bermakna aku tak buat dosa.

Bila aku tegur tak bermakna aku baik. 

Bila aku tegur tak bermakna aku tak pernah buat apa yang kau tengah buat.

Bila aku tegur tak bermakna aku tegur kau seorang tapi aku tegur aku sekali. 

Bila aku tegur tak bermakna aku bla bla bla.

BOSANKAN?

Aku harap bila aku tegur bukan aku nak kau jadi sempurna sebab aku pun bukan sempurna.

Aku mudah alpa dan juga engkau.

jadi,

Apa salahnya aku ingatkan kau sambil ingatkan diri aku.

Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn.


p/s;Aku ada tahu satu tempat untuk kau dan aku belajar ilmu agama.sila tekan link ini darwisy et darwisyah. 
harap membantu.

No comments: