Feb 19, 2013

Birthday Ateng & Bukit Gasing,PJ.

Assalamualaikum everyone.

Last weekend dengan niat untuk ke Ikea aku terpaksa cancel untuk makan free sempena birthday Ateng, Dia paling diva dalam SMAT walaupun sepatutnya gelaran itu untuk kami kaum perempuan tapi kami tak mampu nak challenge keDIVAan dia so kami rela je lah.

Aku malas nak taip banyak sebab kalau korang tengok video yang aku akan show off mesti macam 'Ya Allah apa nak jadi dengan diorang semua nih' rumah terus jadi macam tongkang pecah. Dalam rumah main simbah air.tepung.telur.cake.Apa nak jadi?haih.eh jap bukan air paip biasa tapi air gas*gelengkepala

Tukang sponsor cake BR adalah Sham si badan katang. aku harap birthday aku nanti dia rela meng'sponsor' pavlova cake untuk aku juga. Eh kalau Pavlova lagi aku suka.kehkehk.Tukang sponsor KFC aswad&juna.sponsor air amir&anuar.domino's disponsor oleh nonoi selaku teman tapi mesra beliau.harap dia tak jumpa blog aku. dan kami yang lain sponsor suara untuk memeriahkan keadaan dan juga perut.



After all the mess rumah terus berkilat dengan aktiviti mengemop.

The next day setelah badan penuh kalori marilah kita buang dia.takkan nak biar terperap dalam badan tak elok ok nanti gemuks macam aku selalu kena ejek.pasrah je lah.Kalau kau kau semua tak pernah naik Bukit Tabur,Taman Melawati better naik Bukit Gasing,PJ dulu sebab ini tak seletih naik Bukit Tabur. kutip stamina banyak banyak dulu tapi wa cakap sama lu view bukit tabur lagi mengancam dari bukit gasing.

Bukit Gasing nih antara hutan simpan yang ada dekat Petaling Jaya dan masih lagi tidak tercemar.hirup udara segar.cuci mata dengan pokok hijau.lalu hanging bridge pendek.naik menara tinjau.aktiviti sihat untuk hujung minggu dan sesiapa yang ada anak boleh bawa sebab aku nampak ramai juga makcik pakcik bawa anak mereka.

Dalam hutan kami buat Harlem Shake hokey pasrah je lah kalau ada orang lalu nanti sebab nak tunaikan permintaan mat redo.new phenomena after Gangnam Style.Gangnam Style dah tak syle sebab Harlem Shake lagi style. lepas tuh marilah kita mengstylekan diri dengan buat Harlem Shake dekat dalam hutan.Nahh video bagi korang tengok.

 Mat redo show us Harlem Shake video dengan harapan ktorang akan buat.


We do the crazy things in the forest. 'Harlem Shake'

Lepas dah buat video jalan jalan jumpa seorang auntie chinese umur around 66 maybe.sorry. I can't remember but this aunt have a great stamina.memang cool.lepas habis jalan kelar hutan jumpa lagi auntie nih.lepak pondok jumpa auntie nih lagi.curious nih auntie ataupun tettt.heheh.siap bagi advice sembang sembang sambil air liur semua meleleh tengok auntie makan dragon fruit.nyumm.teringin nak pergi Endau Rompin pulak sebab auntie tuh cakap best.tapi auntie nih forever alone so dia habiskan masa dengan outdoor activities .Lepas sembang kami beransur pulang auntie tuh lepak lagi makan dragon fruit. Bila dalam kereta atas jalan nak masuk LDP aku pusing aku nampak auntie tuh tengah drive pakai earphone.sunglasses sambil bawa suzuki vitara.SERIOUS!kebetulan mungkin.

Let picture speak;


Entrance Bukit Gasing.

 Menara tinjau

 See! I told u rite. DIVA!

 SMAT next top diva.

 
 Hanging Bridge

"I see my path,but I don’t know where it leads.Not knowing where I’m going is what inspires me to travel."

No comments: