Feb 13, 2013

Tipah tertipu dengan Bvalgarigirl

Hai korang,

Ada gosip sikit nih.meh meh baca.ishh teruknya perangai aku dekat blog pon nak bergosip.Ramai yang tengah cakap pasal benda nih dan ramai yang rasa tertipu dengan Arianna tuan punya blog bvalgarigirl. Aku suka baca blog dia dan rata rata pon banyak yang aku baca memang suka baca blog dia sebab ala ala fairytale giteww.macam dalam cerita novel tapi kalau boleh have fun apa salahnya kan.Dan sekarang dia dah privatekan blog dia dan delete beberapa blog lain yang dia ada.Aku rasa kesian plak dekat dia.mesti sekarang dia rasa serba salah dan takut nak cerita benda sebenar. Bagi aku apa kata 'Arianna' just minta maaf dekat semua orang dan settlekan ending yang ramai ternanti nanti kan sebab kita pon tak tau situasi sebenar dia tapi bak kata pepatah berani kerana benar,takut kerana salah.Alaa takde benda lah.diorang saja je kecoh kecohkan benda nih.tak kesah lah Arianna nih perempuan muda atau makcik bambam just settle ur story about Kevin.Clara or Lily and Eddie.Kalau nih cerita betul bagus lah dan kalau nih cerita rekaan yang kami semua dah kena tipu, aku anggap nih macam baca novel je lah.

Go "Arianna"!!

No comments: