Dec 7, 2012

Bicara Selebriti



Assalamuaaikum w.b.t semuaaaaaaaaaaa =D

Ok hari nih aku nak cerita pasal 'Bicara Selebriti', aku layan video nih dekat utube je sebab aku tak tau lah kalau dekat stesen stesen television ada siarkan benda nih maklumlah dekat rumah sewa aku takde TV so aku tak alert langsung dengan semua cerita yang ada dekat TV,pukul 9.30 aku dah tidur. Ok ok aku nak sambung balik cerita pasal Bicara Selebriti nih, BS nih dianjurkan oleh kerajaan negeri Kelantan so orang Kelantan boleh tengok live ok!LIVE!..

Selebriti yang diorang jemput dari Malaysia dan Indonesia tapi aku tak tau lah kalau diorang ada invite lagi selebriti dari negara lain tapi gua cakap sama lu rugi sapa yang tak dengar,RUGI tau tak?!.BEST!

Dengar dan Nilai apa yang diorang bincang kan,ahhh mesti korang cakap 'alaa dia nih macam baik sangat je' yes! aku memang bukan antara orang yang baik tapi apa salahnya aku bagitau korang apa yang aku dengar apa yang aku layan.Apa salahnya kita kongsi sama sama mana tau kita boleh jadi lebih baik kan?kan?kan?:P


No comments: