Dec 12, 2012

Gunung Bunga Buah

GBB?ermm..Aku taknak naik dah GBB nih lagi bagi lah aku cuba gunung lain selain GBB nih,banyak lagi gunung lain yang aku tak pernah naik dan teringin nak naik.nak tengok view dari puncak.weehhooooo.Lain gunung lain cabaran dia so aku dah tau challenge yang akan aku tempuh kalau naik GBB lagi so baik kita lupa kan GBB dan proceed untuk gunung yang lain tapi bila sampai rock garden view dan keadaan dekat situ memang superb.SUPERB ok!aku paling poyo dekat situ lah sebab nak cakap sambil keluar asap..kalau korang nak tau lebih details cerita pasal GBB nih korang boleh view blog member aku yang pergi sekali,dia pantas menaip dan pantas mengupdate.Disebabkan aku sedikit lambat atau agak ketinggalan aku malas lah nak update lagi..muahahahah:P

Aku bagi korang tengok view dari rock garden sebab GBB punya summit tak berapa best sangat.



Muka muka penat dan penuh harapan untuk sampai ke puncak secepat mungkin tapi malangnya sini baru rock garden,diorang penat sebab beg diorang semua berat berat:P

Bila sampai rock garden atau mana mana tempat acara dan perkara yang tak boleh ditinggalkan sejak dulu lagi ialah snap pictureeeeee.say cheesssseeeeeeeeee =D
hokay cerita lain dan selanjutnya korang boleh baca link yang aku bagi nih.
 
GBB part 1
GBB part 2
GBB finale =)

No comments: