Dec 12, 2012

Chocolate cake

Update lagi!!!!mari kita tengok gambar dulu sebelum aku start membebel =D



Ini lah chocolate cake aku yang dilapis dengan chocolate ganache.cream cheese dan grapes memandangkan buah strawberry mahal haram J.Satu peel aku ialah aku risau orang cakap cake aku tak sedap atau cake aku takde orang nak makan tapi sambutan kali nih Alhamdulillah amat meberangsangkan.KAHKAHKAH aku rasa macam poyo sangat ayat memberangsangkan itteww.

Cake nih boleh tahan tinggi lah sebab aku buat tertebal dan ada hempat layer dengan berat 3.5 KG, sekarang badan kita semua dipenuhi dengan lemak lemak yang entah bila akan dibebaskan..owh aku buat nih hasil request dari ateng untuk december babies seramai 4 orang itteww


Dari kiri juna.ekin dan botak,amir datang lambat sikit tapi takpe yang penting dia dapat rasa cake aku.muahahahah*bajetmacamsedapsangat*

                                                      
                                                             Separuh dari kami


Terpaksa guna tukar size Xtra large kepada large sebab terkeluar perut dari baju,kang kalau guna size kecik terkebil kebil plak mata korang menengok gambar gambar nih.*korangtakfahamkan?akupontakfaham.bai*ehehheheheh:P

"Happy Birthday guys, may this new age will bring lots and lots and lots of happiness and tranquility"

No comments: