Dec 19, 2012

Big Bad Wolf

Last week aku pergi BBW memandangkan niat yang tersemat didalam sanubari yang terpendam lama perlu ditunaikan,aku memang kena pergi walaupun apa pon terjadi.aku kena pergi!!*tiup tudung*
Pada hari ahad aku berusaha pujuk anuar sebab pujukan aku pada 2 minggu lepas dan hari sabtu sebelum hari aku dapat pergi tak berapa menjadi sebab jauh dekat MIECC nun sana tuh kalau dekat KL gigih juga lah nak pergi.ye lah kalau aku tak ajak anuar nanti sape nak tolong angkat buku aku tuh.memang lah aku boleh sebab aku lagi besar dari anuar tapi biar lah nak suruh dia juga.Aku bagi dia exercise lebih sikit supaya ada muscle.kahkahkah!!

Aku masuk masuk aku terus pergi dekat 'self help' aku perlu kan itu untuk meng'improve'kan lagi diri aku yang ntah pape nih.lepas tuh pergi dekat 'best seller' aku nak cari buku yang ditulis oleh Cecilia Ahern tapi apakan daya terlampau banyak buku sampai aku jadi rambang mata dan memang aku tak jumpa satu pon buku dari dia.stress!!!tapi tapi tapi aku jumpa buku Tasmina Perry hokayyyyyy!!!last sekali aku ingat nak cari buku dari Sheila O'flanagan tapi bila dah jumpa satu tuh keadaan buku tuh amat menyedihkan dan tinggal satu tuh je.Apa aku boleh buat tengok dan berlalu pergi.sosaddddd;(

Aku dapat grab dalam 9 buku je tapi takpe bersyukurlah ummu oi dari tak dapat langsung,haishh perangai teruk.ok ok Alhamdulillah sebab aku dapat pergi, dapat tengok buku yang banyak macam tuh dan dapat beli..sekarang adalah masa untuk menghabiskan buku buku yang aku telah beli tuh kang kalau tak baca anuar marah plak, ye lah semua buku tuh beli pakai duit dia memandangkan aku tak perasan yang aku tak bawa duti pon.cehhhhhh*jangan guna taktik nih sebab ini taktik lapuk.kehkhekhe:P



2 comments:

dIb said...

welcome back to blogging2x~

Unknown said...

sudah lama tidak berblog,asyik tengok blog orang je:P